Home  

• 28 mayo, 2016

Salutació - Saludos

Isidre Salvatella i Santalla Instructor Escola de Busseig MINISUB

Benvolgudes companyes i benvolguts companys,

Enguany fa 21 anys que vaig entrar per la porta de la seu que teniem a la plaça de l'estació de Figueres.

Ha plogut molt des de llavors i no sempre a gust de tothom però jo hem sento  a casa meva.

He tingut la sort i l'honor de caure sota el paraigües del meu mentor Toni Garcia. Ell ha dedicat moltes hores i molts esforços en fundar aquest club i en formar-nos. Jo no puc altra cosa que intentar tornar al Minisub, en general, i al Toni en particular aquesta dedicació.

Sent un modest bussejador he tingut l'ocasió d'assistir a cursos, seminaris i xerrades de l'èlit del busseig nacional i conèixer a persones que tenen grans responsabilitats en aquest món tan complex. I això no hagués estat possible sense que en Toni deposités la confiança en mi. I els que hem coneixeu ja sabeu que no li he posat gens fàcil doncs jo d'habilitats en tinc bén poques. 

Aprofito aquest espai per a posar-me a disposició de tots vosaltres, socis del Club, en tot allò que necessiteu de la mateixa manera que ho faig assistint a en Toni en tot allò que la meva capacitat permet.

Si després del greu accident que va patir en Toni juntament amb en Joan hem pogut salvar els mobles és gràcies a ells i a vosaltres socis que setmana darrera setmana compartiu l'afició per l'exploració del Gran Blau.

Per tant, intentant passar aquests moments tan desagradables, ens toca agafar aire i continuar amb les sortides i la formació. Formació que ens portarà nous companys de viatge i augmentarà el nivell dels que ja estem a dins.

Per aquest motiu us demano que feu difusió de la feina bén feta i de totes les activitats formatives i socials que volem dur a terme.  Cursos, especialitats i reciclatges es donaran amb el màxim rigor i sempre sota la triple premisa d'aquest club d'immersió: es donen coneixements, s'exerciten habilitats i, per sobre de tot, es cerca transmetre una actitud de respecte cap a l'entorn en el qual ens movem. I amb la seguretat com a premisa principal.

En els propers dies aniré explicant, com si d'un portanveu es tractés, la feina que fem i la feina que volem fer perquè ens aporteu tot allo que ens faci millorar.

Gràcies